Superbrandsboken

Superbrandsboken är en coffee table-bok av mycket hög kvalitet (samt en eBook som finns tillgänglig på Superbrands.com). Många av dem som utnämns till Superbrands tar även fram en egen version (med ett eget omslag på boken) av boken som används till att marknadsföra sitt varumärke satt i ett relevant sammanhang. Denna specialutgåva fungerar mycket väl som gåva till personal, kunder, partners, aktieägare och andra intressenter. Boken distriuberas både till Sveriges största företag (Vd och marknadschef), press och media samt till andra relevanta sammanhang. Boken finns även till salu hos välsorterade boklådor såväl online som offline. 

Superbrandsboken i Sverige

Som den enda boken i sitt slag presenterar Superbrands svenska utgåva alla de starkaste varumärkena i Sverige och historien i fallstudieform om ett urval av dem. Den första Superbrandsboken i Sverige utkom år 2005 och nästa bok är planerad att komma ut 2017. Varumärkena som presenteras på ett attraktivt sätt i boken spänner över samtliga branscher och fokuserar på de starkaste inom varje nisch. 

De varumärken som uppnår Superbrandsstatus och väljer att delta i vårt exklusiva program erhåller även en möjlighet att få en bok med ett ”eget” omslag. Detta är någonting som många varumärken väljer att investera i då det ger en unik möjlighet att skapa en unik och profilerad produkt där varumärket presenteras på ett attraktivt sätt i ett relevant sammanhang. Observera att detta är en unik möjlighet för ”äkta” Superbrands och ej program som är öppet för andra varumärken som ej uppnått Superbrandsstatus. 

Bok med varumärkesprofilerat omslag

De varumärken som uppnår Superbrandsstatus och väljer att delta i vårt exklusiva program erhåller även en möjlighet att få en bok med ett ”eget” omslag. Detta är någonting som många varumärken väljer att investera i då det ger en unik möjlighet att skapa en unik och profilerad produkt där varumärket presenteras på ett attraktivt sätt i ett relevant sammanhang. Observera att detta är en unik möjlighet för ”äkta” Superbrands och ej program som är öppet för andra varumärken som ej uppnått Superbrandsstatus. 

De varumärken som uppnår Superbrandsstatus och väljer att delta i vårt exklusiva program erhåller även en möjlighet att få en bok med ett ”eget” omslag. Detta är någonting som många varumärken väljer att investera i då det ger en unik möjlighet att skapa en unik och profilerad produkt där varumärket presenteras på ett attraktivt sätt i ett relevant sammanhang. Observera att detta är en unik möjlighet för ”äkta” Superbrands och ej program som är öppet för andra varumärken som ej uppnått Superbrandsstatus.