Insight 3 – 2009

Varumärkesseminarium den 30/9 med Youtube, Hitta.se och Sneakersnstuff

Stockholm, Sverigeoktober 27, 2016

Superbrands, internationell organisation inom varumärkesarbete, genomför under 2010 en serie seminarier med fokus på framgångsrikt varumärkesarbete. Det tredje Insight-seminariet har temat ”Varumärken på internet och e-handel” med representanter från tre etablerade varumärken på internet – Youtube, Hitta.se och Sneakersnstuff. Superbrands seminarieserie har fyra olika teman under året där vi möter ett antal varumärken, deras förutsättningar, målsättningar och resultat. Seminarierna riktar sig framför allt till marknadschefer, marknadsförare och varumärkesexperter. Nu går det tredje seminariet i serien av stapeln. Vi kommer här att få träffa varumärkesansvariga från tre kända varumärken som lyckats på internet. De kommer beskriva hur deras arbete började, vilka utmaningar de såg, samt lösningar och strategier som lett dem dit de är i dag.

För mer information om Superbrands i Sverige vänligen kontakta

Robert Scherman, vd, Superbrands Sverige
E-post: robert@superbrands.se, mobiltelefon: 0708-875 879

Superbrands är en oberoende internationell auktoritet som identifierar och belönar framgångsrikt varumärkesarbete. Superbrands grundades 1995 och finns idag representerade i fler än 86 länder på fem kontinenter. Superbrands belönar varumärken med Superbrandsstatus, ger dem rätten att använda Superbrands Seal of Excellence samt presenterar dem i Superbrandsboken.

###

This entry was posted in . Bookmark the permalink.